Pascal Ebelties bedreigt Mart telefonisch
Pascal Ebelties uit Zoetermeer (alias Drikus, DutchS, Ome Henk en Hulk) is al jaren een goede vriend van zowel Yvonne van Hertum als Matt Hoorn. Wanneer Yvonne of Matt een probleem heeft met iemand dan richt Pascal anoniem een website met laster op voor deze gedupeerde. Ook deinst Pascal niet terug voor telefonische bedreigingen.
We kennen Pascal verder als de eigenaar van Zeikerdje.nl, als intelligente reaguurder, als bezoeker van datingsites en als poster van kinderporno. Toch is Pascal een echte familieman. Jammer genoeg heeft Pascal zich niets van ons advies aangetrokken om zich meer met zijn familie bezig te houden. De laatste tijd is Pascal namelijk weer zeer actief met anonieme lastersites en telefonische bedreigingen.
Het laatste telefoontje van Pascal aan onze welbekende Mart is opgenomen waardoor jullie ook eens kunnen genieten van de zwoele stem van Pascal. Pascal is terecht boos op Mart omdat de comments van Theo Yvonne wel doorgelaten worden op de kankersite van Mart en de kankercomments van Pascal niet. Logisch dat Pascal dan even belt om Mart de waarheid te vertellen om half één ’s nachts. Maar wat heeft Pascal verder nog voor zinnigs te melden? Een korte samenvatting:
- De hele kankerzooi van Mart en zijn vriend Raoul gaat eraan.
- Mart zijn kanker e-mail is besmet met kanker en pedo kankerwausjes.
- Mart zijn kankerkop gaat eraf.
- Pascal douwt Mart in een buisje van 6 mm. (???)
- Pascal geeft toe dat hij goed contact heeft met Yvonne van Hertum.
- Pascal geeft toe dat Yvonne zich uitgeeft voor Theo (van Straalen).
- Mart is een kankerwaus, kankerkneus, kankerpedo en kankergek. Die Pascal toch.
Pascal heeft zichzelf overtroffen. Matt, Yvonne, Stopkindersex, zijn vrouw, zijn familie en zijn kinderen kunnen weer trots op hem zijn. Hopelijk betekent deze opname geen verplichte vakantie voor papa Pascal. Dat zou namelijk best lullig zijn voor zijn kinderen en daar doet hij het toch allemaal voor.



May 23rd, 2008 at 9:31
Nee pascal k ben geen beheerder maar de Admin op die site. Koning. keizer Admiraal en poepen moeten we allemaal!
May 23rd, 2008 at 10:08
Die Pascal is me er eentje. Wat een gekanker. Zou hij niet weten dat Matt bijna dood gaat aan kanker?
May 23rd, 2008 at 10:51
Een verplichte lange vakantie voor papa P zou alleen maar in het voordeel zijn voor zijn kinderen.
May 23rd, 2008 at 11:01
Moet ik me iets van “jullie advies” aan trekken kutjes? “De vriendjes van Mart” zou een betere naam voor jullie schijtsite zijn, maargoed.
Jammer dat dat telefoontje die Mart plaatst slechts het einde is van een langer gesprek. Ik zie oom agent met goede moed tegemoed.
May 23rd, 2008 at 11:11
Volgens mij is het Tourette, hij kan er vast niets aan doen.
http://nl.youtube.com/watch?v=UHglvyo-2Nw&feature=related
May 23rd, 2008 at 11:12
Bij het horen van het relaas van Pascal tegen Mart schiet mij heel snel een gedachte door het hoofd:
Zou Pascal aan het einde van een zin nog wel weten wat hij aan het begin van zo’n zin eigenlijk zeggen wilde? :-D
‘Men’ zegt wel eens dat Mart onduidelijk en onsamenhangend praat. Ik moet zeggen… Pascal heeft op dat punt goed opgelet èn geleerd. Hij kan het zelfs nog veel beter dan zijn grote leermeester Mart.
May 23rd, 2008 at 11:25
@tess en bedankt!
May 23rd, 2008 at 11:53
Jou advies geven Pas, is net zo iets als water naar de zee dragen. Ik heb gewoon te doen met jouw kinderen. Je gedraagt je namelijk als een gefrustreerde puber en zo’n ouder wens je geen enkel kind toe.
May 24th, 2008 at 12:52
Die kanker Pascal, ik zou ook zo kankeren als ik 4 extra kanker monden moet voeden van een kanker bijstands uitkering.
May 24th, 2008 at 12:58
@Pas:
Beste Pascal,
Wij zijn heel benieuwd naar de rest van het gesprek. We willen heel graag de dreigementen van Mart aan jouw kinderen horen. Gelukkig heb jij alles opgenomen dus kom maar op met die informatie. Als Mart jouw kinderen bedreigd heeft gaat hij ook voor de bijl.
Wij zien Mart Hauser als een gedupeerde van jou, Matt Hoorn, Yvonne van Hertum en de rest van Stopkindersex, Zeikerdje, Rapidfire en Witheet. Hij is echter zeker niet onze vriend en ook niet de eigenaar van onze website zoals Matt dacht. Wij achten Mart Hauser tot veel in staat maar wij geloven vooralsnog niet dat hij jouw kinderen bedreigd heeft.
Wij denken dat Yvonne je dat heeft verteld, of je hebt zijn woorden zo verdraaid dat het jou goed uitkwam. Niemand komt tenslotte aan je kinderen. Je kinderen zijn voor jou een goede reden om iemand te bedreigen. Altijd handig om te gebruiken als je ruzie met iemand hebt.
Gelukkig heb jij het hele gesprek opgenomen. Dat zeg je tenminste zelf. Wij zien dus geen enkele reden meer voor jou om het gehele gesprek op het Internet te zetten. Het zou je labiele gedrag in het laatste gedeelte van het gesprek een beetje recht kunnen breien. Vooralsnog moeten we echter concluderen dat je Mart bedreigd hebt omdat je comment niet geplaatst is op http://www.stopkindersex.info.
We wachten af. Met vriendelijke groet,
De Vrienden van Matt
May 24th, 2008 at 2:03
Dat sommige kinderen op het verkeerde pad terecht komen ligt vooral aan het foute rolmodel dat hun ouders spelen. Daar helpt geen lieve vader of moeder meer aan. Houdt de kleine Ebelties in de gaten!
May 24th, 2008 at 9:37
Wat een held is die vent NOT… Ja Drikus je moet nog meer van Yvonne aannemen.. Weet je wat jij bent de speelbal van Yvonne zo dat zei haar handjes schoon heeft en jij alles over je heen krijgt.
Wat was het ook alweer je had mensenkennis toch whoehahahahah
May 24th, 2008 at 10:34
Mart… toen ik dit tikte was het sinisch bedoeld. Nu… na een nacht slapen en heel veel wijsheden verder weet ik dat ik de plank niet zo heel erg ver mis sloeg.
Narcisme is ook jou niet helemaal vreemd…
May 24th, 2008 at 1:16
Misschien kan iemand wel een leuk soundboard maken van Pascal zijn stem. Dat heeft Pascal vroeger ook gedaan met Mart. Pascal zijn stem is veel leuker. Kanker dit, kanker dat. Dat wordt een groot succes.
May 24th, 2008 at 3:04
Is het Yvonne hier allemaal om te doen :
Nee, ze zouden subsidie moeten krijgen van de overheid, stelletje tbs kandidaten
Reactie door Theo — 21/05/2008 @ 23:35
Subsidie, wat moet Yvonne met subsidie, haar schulden aflossen?
Het zal nu vast wel afgelopen zijn met de vriendschap tussen Yvonne en Pas, Yvonne houd er namelijk niet van dat mensen met deze ziekte spotten.
Yvonne vind personen die met deze ziekte smijten ziekelijk.
May 24th, 2008 at 4:06
@ Grootmoeder,
Gelukkig, zijn Yvonne en ik het toch ergens over eens!
Een normaal mens doet dat toch ook niet?
http://www.sprookjesvallei.nl/
May 24th, 2008 at 4:25
Ja, het gekanker vliegt je om de oren als ik een potje op heb en Martje Hausert dreigt dat ik “uit moet kijken voor mijn kinderen als ik me ermee bemoei” En nee, jammer genoeg was het bluf tegenover Meneer Hauser dat ik dat stukkie getaped heb, dus bewijs daarvan kan ik helaas niet laten horen, maar dit is niet de eerste keer dat Meneer Hausert dreigt naar mijn kinderen of vrouw als ik met hem in gesprek ben.
May 24th, 2008 at 4:51
Beste Pascal, waarom ga je überhaupt Mart zitten bellen?
Je weet net zo goed als iedereen dat je dat gewoon doet om wat uit te lokken. Daarnaast zijn de tijd (half een s nachts) en het onderwerp (mijn comment wordt niet geplaatst) toch niet echt normaal?
Is dit de eerste keer dat je een weblog belt om te vragen waarom je IP geblockt is, of je comments niet door komen? Misschien moet je deze techniek eens aan je holmaatjes Matt en Yvonne uitleggen die zijn ook op meerdere sites geblockt.
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zegt dat je moet oppassen met dit soort geintjes. Ik zou het ook niet leuk vinden als je mij met zo’n idiote reden opbelt. Misschien moet je eens wat meer aandacht aan die bloedjes van kinderen van je geven, voor je het weet gebeurt er wat vreselijks met ze.
(Ik bedoel daar natuurlijk mee dat ze voor galg en rad opgroeien, dat vinden de meeste mensen al vreselijk genoeg)
May 24th, 2008 at 4:54
Heeft Pascal al eens aan Yvonne gevraagd of zij het leuk vindt dat hij de ziekte, die haar aan de rand van de dood heeft gebracht, zo vrijelijk gebruikt als scheldwoord?
Iemand die “kanker” heeft gehad heeft meestal een overdreven drang andere mensen te wijzen op het overbodig gebruik van het woord.
May 24th, 2008 at 5:59
@ Petra
Kun jij je iets ergers voorstellen dan kanker=
Ik niet, vandaar de vergelijking met het ergste van het ergste.
Het is volgens mij nog steeds niet zo dat er bij iedere keer dat ik het woord zeg er iemand aan sterft. Ga geen krokodillentranen huilen dus.
May 24th, 2008 at 6:53
@Pas:
Blijkt nou dat je weer uit je nek loopt te lullen over het bedreigen van je kinderen?
May 24th, 2008 at 6:58
De enige die kinderen van anderen bedreigt is Pascal zelf. Ik kan me wel iets ergers voorstellen dan kanker hoor. Bijvoorbeeld als je vader Pascal Ebelties heet. Dat is ellende vanaf je geboorte. Ik hoop dat zijn kinderen snel een lieve stiefpapa vinden. Misschien komt het dan nog goed met ze.
May 24th, 2008 at 7:59
@Pas
Dat in jouw belevingswereld een normaal onderdeel van het leven het ergste is wat jij je kan voorstellen geeft wel aan hoe bekrompen je eigenlijk bent.
May 24th, 2008 at 11:06
Petra als mijn kind kanker zou hebben en daar aan zal sterven, ja dan is dat het ergste wat er in mijn leven gebeuren kan.
May 25th, 2008 at 3:01
Let Yvonne wel op de kindertjes Ebelties? Als die op een dwaalspoor terecht komen dan houd ik haar verantwoordelijk. En niet een beetje maar volledig. Signalen genoeg dat ze misbruikt worden of gaan misbruiken, immers als ik alle teksten op haar website serieus moet nemen.
Go, Vonne, go! Kruisig Ebelties en zijn duister nageslacht!
May 25th, 2008 at 8:30
@pas je moet niet de drank de schuld gaan geven want zonder drank kraam je ook altijd onzin uit.. Je bent de zwakste schakel NEXT
May 25th, 2008 at 3:05
Ergens wordt nog een database bewaard waarop een kankerversie van maan roos vis van Pascal te bewonderen is. Kijk eens Pascal, gratis en voor niets: http://www.veiliglerenlezen.nl/zwijsen/show/id=223018
Om gezellig samen met je kids te doen!
May 25th, 2008 at 10:08
Een kleine interruptie mijnerzijds. Wanneer de heer Elbeties leges ontleent aan eerder door u opgenoemde websites van dhr Hoorn, dan mag het logisch worden geacht dat dhr Hoorn ten tijde van het spelende conflict een werkgevende functie had en in die hoedanigheid ook kan worden aangesproken op de door u beschreven actie zoals in dit artikel vermeld staat. Dienovereenkomstig zouden de juridische kosten die mogelijkerwijs in het geding een rol zouden kunnen gaan spelen verhaald kunnen worden op dhr Hoorn als zijnde opdrachtgever danwel opdrachtgevende contractant gelieerd aan van de (vele) Besloten Vennootschappen die dhr Hoorn onder zijn hoede heeft, danwel had.
Mocht dit niet de kwestie dan kan alsnog beroep worden gedaan op de reserves van mevrouw van Hertum, die naar mijn weten een BV door dhr Hoorn in haar door de oorlogswinter geteisterde maag gesplitst kreeg. Begrijpt u mij goed, het is een ‘een indien casus’. Anderzijds bekruipt mij het gevoel dat deze kwestie niet middels een goed glas wijn en een dito gesprek beslecht zal worden. De reserves van mevrouw van Hertum, zijn het in deze alleszins waard een blik op te werpen, daar dhr Hoorn anders een lid van zijn eigen genootschap, de advocatuur, zou moeten inschakelen. Iets dat een bankroet aanzienlijk bemoeilijkt.. Mann lebt zou mijn wijlen overgrootvader hebben gezegd. Enfin, daar kan mevrouw van Hertum gezien haar pennenvrucht een boekje over open doen. Tot die tijd wens ik u wijsheid toe.
Vriendelijk als altijd,
B. Befje
May 25th, 2008 at 11:18
Zeer gewaardeerde confrère;
wederom weet u mij een buikschuddende schaterlach te onlokken met uw verbale spitsvondstigheden.
Bravo !
<Verdamt lüstig zou mijn overgrootvader moederszijde beaamd hebben.
Met diep respect en jaloers op uw communicatieve kunde;
The Boss
May 27th, 2008 at 11:32
B. Befje , altijd goed voor een schaterlach op de late avond.
Ik las hier trouwens ook nog een commentaar dat Yvonne door kanker op het randje van de dood heeft gezweeft . Yvonne heeft idd een ernstige ziekte maar dat is geen kanker. Heeft iemand trouwens ooit wel eens overwogen om voor Matt, Yvonne, Ebeltje en Mart een PGB aan te vragen ?
May 28th, 2008 at 12:43
een PGB aanvragen gaat nog wel lukken, het toewijzen ook nog wel, maar wie wil het helpen besteden is de grote vraag.
Er is geen hond die de kont van van hertum wil wassen, matt zijn lurven wil masseren of pascal zijn oren wil wassen (letterlijk dan).
May 28th, 2008 at 1:13
Ik wil ze best in de kladden grijpen allen, maar helaas: daar is de pgb niet voor bedoeld…. :+)
May 30th, 2008 at 12:32
Beste Esther,
PGB is inderdaad niet bedoeld om mensen in hun kladden te grijpen, maar om hen middels een budget te laten behandelen. Ook mensen uit de naaste omgeving kunnen een aanvraag indienen bij het CIZ . Gezien de problematiek rondom eerder genoemde personen ben ik van mening dat het CIZ zonder morren een indicatie besluit zal afgeven. Het is een eerste stap om de mensheid te verschonen van dergelijk maatschappelijk terreur.
May 30th, 2008 at 12:40
Ik lees pas nu de comments hier goed door.
Pascal belde mij op en begon gelijk te dreigen, daana verteld ik hem van pas op wat je doet je brengt je kinderen daarmee in gevaar omdat je nu strafbaar bezig bent. Daarna beweerde hij dat ik zijn kinderen bedreigde.
De opname die hier te horen is van het moment dat ik het opnam.
En dat ik eerder (hij geeft dat dan wel toe) van zijn ‘gesprekken’ met mij, ik zijn vrouw en kinderen zou hebben bedreigd is gelogen. Ik heb die gesprekken nog allemaal voor bewijs tegen Pascal Ebelties die nu aan de politie zijn overgedragen.
May 30th, 2008 at 1:00
De opname die hier te horen is van het moment dat ik het opnam.
Moet dan zijn:
De opname die hier te horen is zijn van het moment dat ik het opnam.
En dat ik eerder (hij geeft dat dan wel toe) van zijn ‘gesprekken’ met mij
Moet dan zijn:
En dat ik eerder (hij geeft dat dan wel toe van zijn ‘gesprekken’ ) met mij, ‘hij belde mij steeds’
May 31st, 2008 at 3:58
Sorry Roodkapje. Per ongeluk is je laatste comment verwijderd. Maar je zei
Ik zei al : PGB-tje
May 31st, 2008 at 7:50
Waarom verwijder je comments? Dit is al de tweede op een volgende post waar je zegt, oh sorry verkeerde comment vewijderd. Als het al twee keer misgaat, hoeveel heb je er dan in totaal verwijderd?
May 31st, 2008 at 8:35
En ja hoor Drikus Pascal Ebelties loopt weer stoer te doen!
http://www.stopkindersex.info/drikus5.jpg
Orgineel: http://www.stopkindersex.com/2008/05/31/de-wondere-wereld-van/#comments
May 31st, 2008 at 9:17
Ome Mordechai wordt de les geleerd. Sorry Petra, ook Mordechai is wel eens een keer dronken en na vannacht weet ik dat ik dan geen comments moet modereren. Meer heb ik niet verwijderd.
June 1st, 2008 at 7:32
@mordechaihoorn jij moet gewoon over de knie als je het weer doet hahahahah
June 1st, 2008 at 11:56
Vooruit, nog ééntje om het af te leren!
http://nl.youtube.com/watch?v=CWm0cqasMwE
June 2nd, 2008 at 12:45
En nog eentje !!!
Cheers Mordechai !!! Bottoms up mate !!
http://nl.youtube.com/watch?v=JePJNCrxpcY
The Boss
June 10th, 2008 at 4:54
Mart….
Wordt je hier nou niet moe van? Wanneer dringt het nou eens tot je door dat als je iemand bedreigt, je de bal terug kan verwachten… Nu moet ik ook weer van stal gehaald worden om Pascal van zijn broodnodige ‘anger management’ cursusmateriaal te voorzien. En bedankt.
Paul
June 10th, 2008 at 8:41
Spuit elf bemoeit zich er ook weer mee, kun jij niet gewoon terug die stront in zakken waar je uitgeklommen bent?
June 10th, 2008 at 9:11
Hebben we daar Paul Geertsma alias Stillsmoking of Pistolen Paultje?
Hier is nog een leuk filmpje van Paul en zijn vriendjes speciaal voor Matt
http://nl.youtube.com/watch?v=AHUo-BROktU
Paul legt Pascal nog wel een keer uit hoe je een moeder dusdanig bedreigt dat ze haar kinderen ergens anders in veiligheid moet brengen. Uiteraard namens Stopkindersex want het doel heiligt alle middelen.
June 10th, 2008 at 10:13
@Petra, spuit elf…??
@Lungcancer, als moeder van Paul, gaat ik je mond snoeren!!!! Waar bazeer jij je tekst op???
Paul legt Pascal nog wel een keer uit hoe je een moeder dusdanig bedreigt dat ze haar kinderen ergens anders in veiligheid moet brengen. Uiteraard namens Stopkindersex want het doel heiligt alle middelen.
Mijn reactie: Lungcancer, val niet iemand aan. die een woede in zich heeft…., wat je geeft krijg je drie keer terug!! Wat Pascal betreft geldt het zelfde!
Ik draag deze mensen in mijn hart!!
June 10th, 2008 at 11:50
Beste Alathea, jij had je zoon eens wat beter moeten opvoeden in plaats van hem continue overal te verdedigen.
Je zoon is een ongelofelijk klootzak die voor niets terugdeinst. Dat weet jij net zo goed als iedereen hier, maar toch blijf je hem verdedigen door dreigementen te uiten. En voordat je begint te ontkennen. DIT: “Lungcancer, val niet iemand aan. die een woede in zich heeft…., wat je geeft krijg je drie keer terug!!” IS EEN DREIGEMENT. Het is ons ondertussen allemaal duidelijk dat die dat belachelijke trekje van jou heeft.
Ik geef je een tip en daar hoef je niets mee te doen, dus begin ook niet te janken dat je mijn tip niet wil. Ik verwacht überhaupt niet dat je advies van mensen aanneemt die wel normale kinderen op de wereld hebben gezet.
Komt die dan:
Besteed wat meer aandacht aan je kinderen in plaats van je op allerlei fora te profileren en aandacht te zoeken.
Raar wijf.
June 11th, 2008 at 12:02
@ Maaike. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
June 11th, 2008 at 5:06
Huh Paul ?
Had jij je niet een beetje terug getrokken uit dit hele gebeuren na je ongeluk ? Jammer dat je nu weer reageerd; persoonlijk had ik gehoopt dat je nu `rust` gevonden had.
@Petra, Lungcancer en Maaike.
Give the guy a break !
Mensen kunnen veranderen, zelfs die `still smoking` zijn. Paul reageerde normaal nooit met zijn volle naam; het was altijd Stillsmoking (niet dat hij zich ooit verborgen heeft achter die nick); maar dat hij dit nu doet zegt mij genoeg.
Een sloot met je auto van héél dichtbij bekijken en “de man met de zeis” vlak over je hoofd zien zwaaien veranderd zelfs de meest geharde veteraan.
Hoe lang blijf je iemand vervolgen met zijn verleden ? Zelfs als dit persoon al publiekelijk zijn excuses heeft aangeboden (ja Lungcancer; dat heeft ie).
Speciaal voor Maaike; Alathea is nu eenmaal een moeder, die verdedigd haar `kuikens` tot het end. Wat dat betreft scheelt ze niet zoveel van die van mij; die wilt ook geen negatieve dingen zien en of horen van haar `kuikens`.
Opvoeden; ja, als we dat eens allemaal of `aangeboren` kregen of hier les in hadden gehad !
Je doet je best en wat er uit voort zal vloeien….dat is maar afwachten.
Nu voordat de speculaties hier hoog oplopen.
Is Paul een vriend van mij ? Nee !
Heeft Paul een dubieus verleden ? Ja !
Is Alathea een vriendje van mij ? Nee !
Begrijp ik Alathea`s reacties op de aanvallen op haar zoon ? Ja !
Verdient Paul een `tweede kans`? Ja !
Wordt hem die gegund ? Die vraag laat ik open voor jullie.
The Boss
June 11th, 2008 at 9:41
@Alathea:
Het blijft toch je kind hè? Jouw kind doet zoiets niet. Ik zou me doodschamen als mijn kind kinderen van anderen bedreigt zoals jouw Paul herhaaldelijk gedaan heeft. Ik zou me doodschamen als een vriend van mijn kind iemand midden in de nacht belt met een hoop gekanker omdat een comment niet op een website geplaatst wordt. Ik zou me doodschamen als mijn kind het cool vindt om met een getrokken pistool op de foto te staan. Ik zou sowieso niet reageren als ik een crimineel als Paul op de wereld had gezet. jij draagt deze mensen in je hart. Dat zegt genoeg over jou. Paul heeft zijn criminele gedrag dus van geen vreemde.
@Petra: Ik was het eerst niet met je eens maar nu ik de reactie van zijn moeder zie begrijp ik helemaal wat je bedoelt.
@TeamLeon: Paul Geertsma is een geboren leugenaar. Hij heeft al zoveel beloofd wat hij nooit nagekomen is. Zijn reactie hier bewijst dat nog maar eens. Vandaar dat hij zo goed met Matt om kan gaan. Hopelijk overleeft hij het volgende ongeluk niet. Dat zou de maatschappij een hoop ellende besparen.
June 11th, 2008 at 4:59
Deze uitspraak in combinatie met u toch wel schofferende nickname zeggen mij méér dan genoeg.
Met u ben ik uitgediscussieerd.
Adieu.
The Boss
June 11th, 2008 at 6:37
@TeamLEON:
Het is duidelijk. Jij praat liever met een pathologische leugenaar als Paul Geertsma omdat hij zijn excuses heeft aangeboden dan dat je met iemand discussieert die een naam gebruikt die ironisch bedoeld is.
Je ziet, Paul heeft toch weer gereageerd. Hij is het helemaal met het gekanker van Pascal eens. Zijn excuses stellen dus niks voor. Blijf jij maar lekker praten met die achterlijke crimineel. Een verstandig mens negeert dit soort lieden.
Leg mij maar eens uit wat Paul Geertsma op positieve wijze heeft bijgedragen aan de maatschappij? Dan ben je namelijk snel klaar. Mijn conclusie is dus gerechtvaardigd: de maatschappij is beter af zonder Paul Geertsma.
June 11th, 2008 at 8:02
@ The Boss, Paul is zo’n vies ventje, hij zal elke handreiking die jij maakt (Verdient Paul een `tweede kans`? Ja
misbruiken in zijn eigen voordeel. Deze jongen heeft geen geweten.
Ik kan me voorstellen dat een moeder haar kroost beschermt, maar niet tot in het oneindige. Ze hoeft hem niet af te vallen, maar ze hoeft hier geen mensen te gaan zitten bedreigen onder het motto “Ik bescherm mijn zoon”. Dat is tokkie gedrag (wat Paul en zijn moeder beiden zijn trouwens, niet zo dik, wel net zo veel tuig). Bekijk dat filmpje wat Lungcancer heeft geplaatst. Gemaakt door Paul in de buurt waar hij woont, met de mensen waar hij dagelijks mee omgaat, doende wat die lui altijd doen, rond hangen, bier drinken en mijn belasting centen verbrassen. Dit zijn mensen die hun beroep hebben gemaakt van een uitkering trekken en met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk toe-eigenen.
Dat slootje waar hij in beland zou zijn sloeg ook nergens op, ik heb het filmpje gezien en mij lijkt het een lange weg, zonder bochten, met twee losers die veel te hard rijden. Het leuke is dat Paul zijn eigen onverantwoordelijke gedrag gebruikt om jullie in te palmen, en het lukt hem klaarblijkelijk ook. Ik hoop dat hij volgende keer daadwerkelijk het leven laat, dat ruimt lekker op.
June 11th, 2008 at 9:19
http://www.angermgmt.com/
June 11th, 2008 at 10:05
@ Mart
http://addictionrecoverybasics.com/index.php?tag=alcohol-addiction
June 11th, 2008 at 10:07
En p.s. Paul waarom zou ik Pascal bedreigen? Hij belde mij namelijk alweer op (en niet zoals hij gaf wij de week ervoor. Raoul en ik hebben zijn nummer niet eens. We hebben alleen nummers van belangrijke mensen voor ons) en nadat ik hem vertelde dat hij verkeerd bezig was en ook zijn kinderen in gevaar bracht met dat gedrag begon hij dat ik zijn kinderen bedreigde. Dit was een niet luisteren van Pascal in hetgeen ik hem vertelde en daarna ging hij mij toespreken met onzin, de rest kan je horen!
Verder Pascal, Geert, Yvonne en Matt ik ben klaar met jullie . Enige vorm van reactie kan via mijn advocaat gaan, ik ben klaar met jullie onzin allemaal nu!
June 11th, 2008 at 11:43
@ Mart: Alweer?
June 12th, 2008 at 1:16
@ Maaike
Het was niet de eerste keer dat Pascal en of Paul mij opbelde met hun nodige onzin verhaaltjes. Ik heb daar ook nog de nodige opnamens van. Zo ….. onschuldig dat ze mij steeds opbelde, en Pascal mij steeds bed
@Pas
Ja ik ben volgen jou een alcoholist, maar 1 die een geheugen heeft Pas.
http://www.myowncam.nl/Drikus.mp3
Of ene Ester die jullie opnaaide dia via jullie moest bellen en later afzeken omdat ze namen ging geven over jullie? Pascal, alles is opgenomen en opgeslagen voor bewijs!
Maar ja dat wist je al nadat het gezeik van jullie zogenaamd anoniem via zeikerdje in wat er gaande was! En ja je wist het al van eerder, ik speelde beter sukkel. Dronken zoals ik was volgens jullie maar met een geheugen!
http://www.myowncam.nl/ebster.mp3
Of was het ook niet zo dat Jullie Abigail Sufang opnaaide (Ebster) om de radio te bellen?
Ja wie is er dan een alcoholist die mensen bedreigt? Of kom je nu weer aan met opnamens van Jeroen Otten die mij die zichzelf uit al die opnamens filterde?
‘Ja, het gekanker vliegt je om de oren als ik een potje op heb en Martje Hausert dreigt dat ik “uit moet kijken voor mijn kinderen als ik me ermee bemoei” ‘ Wie bemoeit zich met wat en wie bedeigt er mensen en laat onzin geven op de radio Pascal?. Ga je dat ook de rechter vertellen Pascal samen met jouw ‘vrienden’? Of was alles in opdracht van je vriend Matt?
Dan nog is het je eigen verantwoording en van iedereen die mij belde en mij bedreigde via de telefoon!
June 12th, 2008 at 1:17
Als de naam Paul Geertsma valt lopen de gemoederen weer hoog op. Laten we hem verder maar gewoon op zijn woord geloven dat hij niet meer gaat etterbakken net als Pascal. Dan kunnen wij hen beiden verder ook negeren.
Alathea moet beseffen dat haar zoon veel leed heeft veroorzaakt bij mensen die zijn excuses gewoonweg niet meer accepteren. Het is verschrikkelijk om te lezen als moeder dat je zoon dood gewenst wordt maar helaas wel begrijpelijk voor deze personen.
Gelukkig bedreigen ze Paul niet zoals hij dat zelf wel regelmatig deed. Daar zijn genoeg getuigenissen van. Zelfs Pascal zegt dat je voor de dreigementen bij Paul moet zijn.
Mart lijkt eindelijk goed bezig. Hopelijk houdt hij het vol. Over Mart gesproken. Er zijn heel veel artikelen bij Stopkindersex.com verdwenen. Toevallig ging het om artikelen met hetzelfde onderwerp. Allemaal weg, zonder enige uitleg, foetsie. Raar hoor.
June 12th, 2008 at 1:28
@ Pascal en Paul
Ooit hoop ik dat jullie met jullie onzin net als Marcel Otten ooit aan mijn deur komen en dan niet bevend van angst wegrennen net als Marcel Otten, die leugens vertelde aan de politie en dat online gaf met zijn aangifte, mede door jullie gedrag! En: Dit is geen dreigement maar een feit. Kom aan mijn deur ipv groots te doen op het internet……..
http://www.myowncam.nl/me.pdf
filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=tJIqxMOy-uw
June 12th, 2008 at 7:17
Als wij het verleden van mensen niet kunnen laten rusten zal de vicieuze cirkel van haat, achterdocht en nijd nooit doorbroken worden.
Soms moet je mensen op hun woord geloven, doe je dit niet dan loop je de kans onrecht te doen. Uiteraard loop je ook de kans dat als je dit wel doet (het geloven) om bedrogen uit te komen; het is maar waar je voor kiest.
Persoonlijk kies ik voor het laatste; dan ga ik maar 10 keer `nat`, met nummer 11 houd ik dan waarschijnlijk een persoon over welke ik een vriend kan noemen.
Aangaande Mart; die man is veel slimmer en intelligenter als de meeste denken. Zijn verbale uitdrukkings mogelijkheden laten inderdaad te wensen over, ook zijn temperament speelt hem vaak parten. Maar qua intelligentie is er niks mis met die kerel. Het is zoals ie zelf aangeeft; hij heeft een akelig goed geheugen en dat `top` ik af met het feit dat Mart verdomde goed en logisch kan redeneren (als hij `rustig` is heet dat).
Zijn temperament….dat speelt hem vaak parten, combineer dat met een beetje alcoholconsumptie…en tsja; je hebt hetgeen Mart `bekend` om staat.
Maar dat hij `goed bezig` is, daar ben ik het volledig mee eens.
The Boss
June 12th, 2008 at 3:37
*Kuch (schraapt keel en rekt vingers uit)
@Lungcancer… Je opmerking dat ik een volgend ongeluk beter niet kan overleven is voer voor een opmerking terug… Maar dat is de gemakkelijke weg.
Ik denk dat jij geen idee hebt hoe ik inelkaar zit, ja ik heb fouten gemaakt, ja ik ben tuig en ja ik heb meer leugens verteld dan Judas deed bij het laatste avondmaal… En dan nog? Hoe eerlijk en oprecht waren de spelers aan de andere kant van het Matt Hoorn verhaal? Ik kan ook vuile streken van bepaalde mensen hier aankaarten…. Lekker makkelijk. Ik zou eerder eens bij jezelf kijken wat jij bereikt met zulke opmerkingen…. Want diegene met die kinderen waar hier over gesproken word… Je weet wel, die moest onderduiken, daar heb ik anders zelf alles alweer mee recht getrokken. Jullie verschuilen je achter laffe nicknames en achter fake iptjes… Wie is er dan laf?
Enne de opmerking dat ik onvoorwaardelijk achter Pas/Drikus sta is bullshit.. Als ik Yvonne van H. een takkehoer noem dan is hij het niet met mij eens, en als hij zegt dat alles aan Mart ligt dan vind ik dat hij volledig uit zijn nek zwamt. Dat heet mekaars mening respecteren. En daarbij laat ik het kontkruipen liever over aan mensen zoals jij @ Lungcancer…….
June 12th, 2008 at 3:43
Enne je kan zeggen wat je wilt over Matt Hoorn, maar ook een groot deel van de mensen hier geloofden die man ooit op zijn woord… en beschouwden hem als ‘vriend’. Sorry dan dat ik het voor mijn ‘vriend’ heb opgenomen toen ik hem nog geloofde… Schijnheilige boontjes….
June 12th, 2008 at 7:22
Arme Paul, ook hij is een slachtoffer van Matt lijkt het wel. Kruip eens terug in zijn holletje, want daar hoor je, moest jij ook niet de “undercover agent” spelen bij overvonne voor Matt? Of ben je dat alweer vergeten?
June 12th, 2008 at 7:32
@Paul kan je ook hier al IP’s inzien? ‘Jullie verschuilen je achter laffe nicknames en achter fake iptjes… Wie is er dan laf?’
Nu iedereen weet wie stillsmoking is ga je dan nu geven dat jij niet laf bent geweest daar jij zelf ook anoniem was?
Ik wou het afsluiten op deze manier en verder gaan op een andre manier ‘SKS weet nu wel hoe’ maar dit wou ik toch nog wel even kwijt. Paul, beschuldig niemand van wat jezelf ook gedaan hebt. En zelfs nog meer dan dat, ook al is er dan wat uitgepraat!
June 12th, 2008 at 7:48
@Paul
Jij bent gewoon doorgegaan met Matt toen je allang wist dat Matt fout was. Dat maakt je volledig onbetrouwbaar. Ik dreig niet dat ik een kogel door je kop kom schieten zoals jij zo vaak gedaan hebt. Jij heb tegenstanders van Matt en Yvonne genoeg bedreigd om te weten dat je beter anoniem kan blijven. Totdat je ontmaskerd werd verborg jij je ook onder diverse pseudoniemen dus doe niet zo schijnheilig.
Alleen jij kan zorgen dat je vroegere slachtoffers anders over je gaan denken. De tijd zal het leren maar je eerste opmerking hier laat zien dat je nog niet veranderd bent.
June 12th, 2008 at 8:11
Zou Paul gedacht hebben dat ie wat mee zou krijgen van de erfenis die … kreeg van een onbekende overledenen van €300.000 wat Matt mij vertelde? Of anders om: Paul waarom geloofde jij Matt dan nog wel en ging je door met hem nadat je dat wist en bedreigde jij mensen net als Pascal voor Matt. En ook nog anoniem?
Of is die gedachtengang niet goed?
June 12th, 2008 at 8:18
Op overvonne heb ik ook jouw excuus gelezen Paul. Maar kom nu eens met een verhaal van wat jou beweeg redenen waren in en waarom je mensen bedreigde en in opdracht van wie. Dan kan je nu een schoon schip maken ipv mensen te veroordelen in wat jezelf altijd gedaan hebt, dat lijkt mij eerlijker. Het schoppe na geeft geen vruchten maar uitleggen wel.
Vat alles van mij niet op als dreigen maar een uitleg zal je sieren en ja heeft ook te maken met de dingen die ik nu aan het doen ben (voorbereidingen) zodat ik wat mensen wat kan uitleggen waarom alles zo was. Als je dan toch open kaart wilt spelen met ik ben niet anoniem dan kan het mischien voor een ieder duidelijk worden niet anoniem maar waarom dan en voor wie en met welk doel?
June 12th, 2008 at 8:26
@ Paul
Is dit een vrijbrief voor jouw gedrag (strafbaar) en zo je straatje schoonmaakt zonder enige uitleg als je het al aangeeft?
‘Want diegene met die kinderen waar hier over gesproken word… Je weet wel, die moest onderduiken, daar heb ik anders zelf alles alweer mee recht getrokken.’
Heb je dat ook al aan de politie gegeven? Of was het een geintje hoe zat het nu. Je hebt nu toch de kans om je verhaal te doen en dat is ook zo voor Pascal.
Ik hoop dat jullie er wat mee doen al zou het mij verder niks uitmaken en daar komt ie weer maar nu live:
http://www.youtube.com/watch?v=egJR3K6UIJY
Hoop dat je mij snapt we leven met elkaar en moeten met elkaar dit leven zien door te komen.
June 12th, 2008 at 8:55
Het kan lijken of ik spam op deze site maar ik wil wat uitleggen aan jou Paul en Pascal. Waarom is het spelletje nu zoals het nu loopt?
Juist door het gedrag van … en van jullie. Waarom haalt … files en leugens van de site af? En geeft… leugens die nu ook al van de site af zijn? Of zijn jullie daar nu ook weg om …. advies te geven? Klaarblijkelijk is er geen oog voor hoe het werkelijk zit? Leugens en dreigementen zijn aan de orde waarom zulke site’s als deze nodig zijn om mede internetters te laten zien hoe mensen zijn.
En dat ten nadele van mensen waar jullie niet aan dachten. Omdat je iemands ‘woord’ geloofde?
Karig excuus hoor. En de rest er mee laten zitten.
En jullie steun aan Mevr…. De leugenares haarzelf? Wat schieten jullie er mee op Paul en Pascal? Dat jullie mensen tegen jullie krijgen omdat ze de leugens niet meer pikken? Jullie ondersteunde deze …. Mevr en hebben daardoor menig prive leven kapot gemaakt. Kan je dat uitleggen? Waarom liegt deze… Mevr vorige week dat ze ’s middags al gebeld zou hebben en dat niet eens kon en dan aangeeft er is niks aan de hand maar dan wel files delete van een site? Geloven jullie deze mevr …, dan ook? En is jullie medewerking dan nog steeds met haar? Vragen vele vragen heb ik en menig een waarom en wat was jullie doel daarmee? En Daarom reageren mensen hier en elders ‘anoniem’ mede door jullie gedrag en van die Mevr.
Leg het een keer uit dan zodat iedereen dat kan snappen waarom jullie dat deden en wat de insteek was om slachtoffers van en ook anderen te bedreigen en neer te zet als.
Dan klaart het mischien op en kunnen we verder met elkaar! Amen
June 12th, 2008 at 9:30
Maar Pascal en Paul,
Ik neem afscheid van de onzin op weblogs en leugens. Van mij heb je geen last meer op de weblogs en onzin sites. De groeten. Alles hiervoor was een mededeling in waar ik nu mee bezig ben en me weerhou van de weblogs.
Hoop dat jullie ooit jezelf kunnen verantwoorden voor jullie daden en het gevoel kunnen wegnemen van slachtoffers die jullie met jullie gedrag wederom slachtoffers hebben gemaakt omdat volgens Mevr ….deze mensen geen leven meer hebben en jullie mee hebben gewerkt om deze mensen angst aan te jagen en persoons gegevens online te kwakken! Hoe stoer kan je zijn!
Bedankt en tot ziens in je weet wel zaak!
Voor de bezoekers van deze site… Het gaat jullie allemaal goed.
June 13th, 2008 at 8:34
http://www.volkomenkut.com/sites/zeikerdje/hauser1.wma
Vier jaar geleden alweer, wat vliegt de tijd hè?!
Ik weet nog als de dag van gisteren hoe het allemaal begon met jou Meneer Hauser.
http://hausert.blogspot.com/2004/10/henk-vs-hauser.html
Sinds die tijd ben óók jij net zo goed doorgegaan met het zoeken naar de mensen die jou destijds op zeikerdje ff op je plek hadden gezet. Tuurlijk liep het wel eens uit de hand aan bijde zijde in de ruzies die je zelf telkens opzocht, danwel uitlokte. Of ben je met je (”volgens Léon”) ohw zo’n übergoeie geheugen vergeten dat jij, alcohol demente, degene was die op Zeikerdje zonder enige aanleiding aan het provoceren was om een ruzie uit te lokken. Heb ik jou, ziek pokke ventje daar niet leren kennen? Ga nou niet ineens het hulpeloze heilige klote boontje uithangen, stumpert en kap met dat uitlokken om mij naar je huis toe te laten komen terwijl je in het zelfde topic zit te huilen dat je met “een zaak” bezig bent. Ik heb al zóóóó vermoeiend vaak gesmeekt om een zaak van jou kant tegen mij, dat ik inmiddels de hoop maar heb opgegeven.
Stiekum vind je die aandacht wel geil gewoon Mart, da’s je probleem.
Anders zou je het niet telkens opzoeken.
En dat domme gelul over bedreigingen van mij naar jan en alleman en het opengooien van diverse namen cq adressen zou ik nou ook wel ’s een keer onderbouwd willen zien. Kom met namen of iets of praat geen poep. Buiten jou meneer Hauser vind je die namelijk niet.
Ik kan een hele site voltikken over dit onderwerp, maar ik laat het bij deze reactie verders.
En Paul gozart, je weet toch!

June 14th, 2008 at 3:50
Ach…. Als ik op alles hier zou moeten reageren dan kan ik wel bezig blijven. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen….
Wat mijn eerste opmerking hier betreft.. Die was niet eens haatdragend of kwaad bedoeld. Mart heeft een paar weken geleden mij ook onredelijk benaderd, maar ik ga niet lopen janken over wie wat gedaan heeft. Misschien ben ik tuig, crimineel en verrot. Maar laf zeker niet. De reden dat ik mijn naam er bij zet is heel makkelijk. Eerst was het weblog gezeik en nou loopt het uit de hand. Dan heb ik geen zin in laffe spelletjes maar typ ik met open vizier…
Eddy Irvine? Nooit Matt gelooft zeker?
Sidney Brandeis? Nooit Matt Hoorn gelooft zeker?
De rest…. Priceless..
En Mart, je hebt gelijk dat er veel dingen gebeurt zijn in het verleden, zou jij dat niet ook moeten laten rusten? Want hoe kunnen wij het anders doen? En als je uit bent op een confrontatie of discussie ben ik ten allen tijden bereid om je bij me thuis uit te nodigen om de verstandhoudingen even recht te trekken. Maar dat zie ik ook niet gebeuren…… Dus zullen we het hierbij laten? En ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van Pascal. Ook al vind ik hem zeer vermakelijk af en toe…. En dat is mijn recht!
http://tinyurl.com/5zmasy
June 28th, 2008 at 12:50
quote: *****de man die zegt te vechten tegen kindermisbruik, laat pedofielen toe op zijn website erger nog, laat liever zijn kinderen achter bij een pedofiel, wenst Yvonne de kanker toe? Integer, nee eerder een asociale hersenloze hufter. Ook al heb je nog zo’n hekel aan een bepaald persoon en kun je haar/zijn bloed wel drinken, wens je niemand de kanker toe ****. Je bent het deaudschoppen niet waard.
Bron: http://www.stopkindersex.com/2008/06/27/integer-of-gewoon-een-asociaal-van-de-bovenste-plank/#more-2449
July 4th, 2008 at 10:11
Ik begrijp überhaupt niet wat jullie allemaal zien in die Mart Hauser. In mijn ogen is het niet meer als een kaatser met een TE laag IQ wat zichzelf hoger probeert te prefereren dan hij werkelijk is en daarnaast een leugenachtig en slap karakter heeft.